مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-29پزشكي

مشاوران امور بانوان دستگاه ها غربالگری سرطان زنان شاغل را پیگیری کنند


مدیرکل امور بانوان گیلان از مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی خواست غربالگری سرطان های شایع به ویژه سرطان پستان را هم برای زنان شاغل و هم برای آحاد زنان جامعه پیگیری کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان از مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی خواست غربالگری سرطان های شایع به ویژه سرطان پستان را هم برای زنان شاغل و هم برای آحاد زنان جامعه پیگیری کنند.

زهرا یعقوب نژاد امروز، 7 آبان ماه در همایش پیشگیری و تشخیص سرطان های شایع زنان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها مرتبط با حوزه سلامت زنان، اظهار کرد: باید همه دستگاه ها و نهادها و سازمان ها برای سلامت جسمی و روانی زنان برنامه ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با آموزش و پیشگیری می توان بسیاری از آمارهای مرتبط با بیماری های حوزه زنان به ویژه سرطان را کاهش داد، تصریح کرد: متاسفانه هر 24 ساعت سه زن در گیلان مبتلا به سرطان پستان می شوند که بسیار نگران کننده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد خواست به حوزه سرطان های شایع زنان ورود کنند و گفت: حمایت از بیماران سرطانی نیز باید از سوی سازمان های بیمه گر و مراکز بهداشتی و درمانی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران امور بانوان دستگاه ها غربالگری سرطان زنان شاغل را پیگیری کنند

مشاوران امور بانوان دستگاه ها غربالگری سرطان زنان شاغل را پیگیری کنند